Reclamatii 


In cazul unui produs defect

Va rugam sa verificati mereu produsele comandate in prezenta curierului. Daca observati o defectiune sau un produs necorespunzator la primirea comenzii, va rugam sa informati curierul pentru a putea returna produsele. 

Daca ati primit deja comanda si apoi observati un produs defect sau necorespunzator, va rugam sa contactati serviciul nostru de relatii clienti. Vom trimite un curier pentru produsele defecte si le vom inlocui. 

Serviciul relatii clienti: 

info@dajarmagazin.ro

0742252272


In cazul unor produse lipsa sau necorespunzatoare cu comanda

Va rugam sa verificati mereu produsele primite in prezenta curierului. Daca observati ca lipsesc produse sau ca nu ati primit produsele comandate, va rugam sa informati curierul pentru a putea returna produsele. 

Daca ati primit deja comanda si apoi observati ca pachetul este incomplete sau ca nu ati primit produsele comandate, va rugam sa luati legatura cu serviciul nostru de relatii clienti. Vom trimite un curier pentru pachet si il vom inlocui pentru dumneavoastra. 

Serviciul relatii clienti: 

info@dajarmagazin.ro

0742252272


Nu am primit factura – cum o pot obtine? 

Daca nu ati primit factura, va rugam contactati echipa noastra de servicii clienti prin e-mail, sau va putem trimite o copie certificate.

Serviciul de relatii clienti:

info@dajarmagazin.ro

0742252272

Va rugam trimiteti numarul comenzii primit in e-mail de confirmare, ca de asemenea datele dumneavoastra, pentru a solicita factura. 


Anularea din partea vanzatorului

Vanzatorul isi rezerva dreptul de a exclude clientii care nu respecta in mod regulat termenii prezentului contract sau cauzeaza daune vanzatorului. 

Vanzatorul nu poate fi raspunzator pentru niciun fel de erori tehnice, defectiuni are dispozitivelor de comunicare, defectiune ale software-ului sau programelor, ca de asemenea nici in cazul nefunctionarii retelei de internet.