Intrebari frecvente


Este posibila ridicarea personala a bunurilor? 

In cazul platilor online cu cardul, puteti ridica bunurile de la adresa urmatoare:

Brasov, Strada Carpatilor nr: 60

Cu toate acestea, nu puteti face cumparaturile de la aceasta adresa.


Care este timpul de livrare al serviciului de curierat? Este negociabil? 

Comenzile sunt efectuate de catre serviciul de curierat in termen de 4-5 zile lucratoare, dupa ce livrarea este confirmata. Daca doriti sa aflati informatii mai specifice in legatura cu acest aspect, va rugam contactati: 

info@dajarmagazin.ro

0742252272


Nu am primit factura – cum o pot obtine? 

Daca nu ati primit factura, va rugam contactati echipa noastra de servicii clienti prin e-mail, sau va putem trimite o copie certificata.

Serviciul de relatii clienti:


info@dajarmagazin.ro

0742252272


Va rugam trimiteti numarul comenzii primit in e-mail de confirmare, ca de asemenea datele dumneavoastra, pentru a solicita factura. 


Ce este de facut daca am primit un obiect defect?

Va rugam sa verificati mereu produsele comandate in prezenta curierului. Daca observati o defectiune sau un produs necorespunzator la primirea comenzii, va rugam sa informati curierul pentru a putea returna produsele. 

Daca ati primit deja comanda si apoi observati un produs defect sau necorespunzator, va rugam sa contactati serviciul nostru de relatii clienti. Vom trimite un curier pentru produsele defecte si le vom inlocui. 


Serviciul relatii clienti: 

info@dajarmagazin.ro

0742252272

Modalitati de livrare

Modalitati de plata

Intrebari frecvente